.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سارق اسناد دولتی در شفت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شفت از دستگیری مردی که با سوءاستفاده از اسناد دولتی و مردمی اقدام به سرقت مهر یک شرکت حمل و نقل کرده بود، در این شهرستان خبر داد.


به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس، فرداد فکوری عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری فرد متهم مذکور را تشریح کرد.
وی اظهار داشت: در راستای اجرای گزارش مردمی مبنی بر سوءاستفاده از مدارک و اسناد مردمی و دولتی توسط شخصی به نام نادر، موضوع مورد بررسی گروه‌های عملیاتی پلیس این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده نیروی انتظامی شفت افزود: گروه‌های عملیاتی کلانتری مرکزی شفت در بررسی‌های خود از داشتن مدارک و اسناد غیر قانونی توسط این شخص اطمینان حاصل کردند و در راستای اجرای دستور مقام قضایی از منزلش با رعایت موازین شرعی و قانونی بازرسی به عمل آوردند.
به گفته وی، در این بازرسی تعداد پنج جلد کارت ملی، یک جلد گواهینامه، دو جلد شناسنامه، یک جلد پایان خدمت و یک جلد شناسنامه مالکیت خودرو و یک عدد مهر مربوط به شرکت حمل و نقل و یک عدد مهر فتوکپی برابر اصل مربوط به دفتر کل یکی از اداره‌ها کشف و ضبط شده است.
فکوری خاطرنشان کرد: متهم در اجرای حکم قضایی با قرار قانونی 100 میلیون ریال از طرف مقام قضایی به اتهام سرقت مهر روانه زندان شد.
وی، از مردم شفت خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه ناهنجاری مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.
این مسئول با اشاره به دستگیری راننده متواری در شفت، ابراز داشت: راننده‌ای که ضمن برخورد با موتورسیکلت و مصدوم کردن راکب آن متواری شده بود دستگیر شد.
وی، دستگیری این راننده متواری را از طریق تماس‌های مردمی عنوان کرد و اذعان داشت: در پی تماس مردمی مبنی بر برخورد خودروی پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت و متعاقب آن مصدومیت و راهی شدن راکب موتورسیکلت به بیمارستان، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.
فکوری افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه متوجه می‌شوند که راننده سواری پیکان پس از سبقت از یک خودروی وانت نیسان، به دلیل عدم تسلط کافی در کنترل خودرو با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد و اقدام به فرار کرده است.
وی، با بیان اینکه دستگیری این راننده متواری در دستور کار پلیس قرار گرفت، خاطرنشان کرد: پلیس در این راستا با تحقیقات همه جانبه موفق به شناسایی مالک خودروی پیکان شد.
به گفته فرمانده نیروی انتظامی شفت، مالک خودرو در تحقیقات پلیس اعتراف کرده که وسیله نقلیه‌اش در روز حادثه در اختیار یکی از اقوامش قرار داشت و در این راستا ماموران انتظامی راننده متخلف را نیز شناسایی و دستگیر کردند.
وی، همکاری مردم با پلیس را در برقراری نظم و امنیت در جامعه تاثیرگذار دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.